środa, 23 lipca 2014

66. Sleek - Ultra Mattes Darks: Kolorowy, letni makijaż!



Tamtaram, wreszcie mam długo obiecany post z paletką Sleeka w roli głównej! Wszystko, absolutnie wszystko co mogło sprzeniewierzyło się przeciwko mnie, więc trudności z napisaniem tego wpisu miałam i mam przeokropne. Najpierw aparat odmówił posłuszeństwa, więc musiałam ratować się telefonem. 5 mega to jednak niedużo jeśli chodzi o zdjęcia makro, więc jakość jest opłakana. Ponadto post ten zapewne będę musiała dokończyć z aplikacji mobilnej Bloggera, bo w domu zepsuło się .... coś, co za obieg prądu odpowiada. W każdym razie laptop mi pada. :D Do sedna...




Na twarz nałożyłam moje ogromne odkrycie ostatniego tygodnia - krem do twarzy od babci Agafii. Jest cudowny i na pewno o nim jeszcze napiszę, więc teraz daruje sobie zachwyty.  :P Następnie użyłam pudru z Wibo, a policzki musnelam lekko różem.  Na tym zakończył się etap szpachli,  w takie upały nie jestem w stanie nałożyć na siebie ani grama więcej "kryjaco-konturujacej" kolorówki.




Tak przygotowana powieke pokryłam na całej powierzchni cielistym cieniem z drugiego rzędu. Następnie w kąciku zewnętrznym paclam konkretnie białym. Do połowy powieki nanioslam jasnozolty cień znajdujący się obok białego. Wierzcie na słowo, na zdjęciach tego kompletnie nie widać. :c 






Kolejnym krokiem było naniesie ciemnej zieleni z drugiego rzędu w zewnętrzny kącik oka i roztarcie jej z ciemnomorskim cieniem z pierwszego rzędu. W załamie powieki nałożyłam nieco ceglastego  cienia, a całość roztarlam miękkim pędzelkiem.

Kreskę wykonałam nową kredką z Wibo,  którą poprawilam wspomnianym ceglastym cieniem. Dolna powieke delikatnie rozswietlilam żółtym cieniem - czego oczywiście także nie widać. :P


Efekt końcowy wygladal... nie tak jak na zdjęciach.^^ Zjadlo mi większość kolorów i jestem skłonna dac Nobla temu, kto ogarnie mój aparat i jego dzikie wybryki. ;)

Mimo wszystko mam nadzieję, że cokolwiek widzicie.  Taki make-up spokojnie mogą sobie zafundować osoby o piwnych i zielonych oczach. Jak przystało na Sleeka,  wszystko trzymało się ładnie do wieczora i umarło dopiero przed północą, gdy mój Luby doprowadził mnie do płaczu ze śmiechu podczas finałowego meczu.:P








Jak się podoba?  Widzicie cokolwiek?  :( Mam nadzieję, że fatum, które wisi nad moimi sprzetami elektrycznymi minie i następnym razem post będzie bardziej dopracowany.  :)
Tak, pisze z telefonu. Mam nadzieję, że zdjęcia się dodadzą, bo w projekcie prosta ich nie widać:P

24 komentarze:

  1. Podoba mi się ten makijaż,aczkolwiek do moich oczu by raczej nie pasował. :) Jakich pędzli użyłaś ? Ja wszystko robię jednym,ale nie jest tak źle. Tylko nie umiem robić zdjęć tak,aby uchwyciły makijaż -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio kupiłam w SuperPharmie trzy pędzle za 12 złoty na promocji - gabeczke, duży do rozcierania i maly, niby do ust, ale do robienia kresek cieniami też się nadaje. :)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wykonany makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam paletki Sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to mi się włączyć syndrom Pokemonow i chce mieć je wszystkie! :)

      Usuń
  4. Znam problem ze zdjęciami...
    Bardzo fajne polaczenie. Nie wpadlabym na to :D latem jakoś prawie się nie maluje, Ale ostatnio wpadlam na pomysl kreski z cieni robić pacynka (tą stroną mniejsza i nie zaokraglona) :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny makijaż i fajna gama kolorystyczna tych cieni. Niestety malowanie nimi oka nie idzie mi prfekcyjnie i z reguły wybieram zwykłą kreskę eyelinerem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tę paletkę, to must have każdego wizażysty :) Próbowałam krem babuszki Agafii z olejem z kiełków pszenicy i jest to najlepszy krem jaki miałam, rewelacyjna firma!

    Co do malowania górnej powieki- szykuję na blogu post o tym, jak dokładnie malować górną powiekę, jak ją pomalować, żeby nie wyglądac jak panda :D Także zapraszam do śledzenia kolejnych notek ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, jest przepiękna! :)Dziękuję, na pewno będę zaglądać!

      Usuń
  7. Bardzo ładny makijaż! Mam ciemno zielone oczy więc spróbuję go u siebie zrobić chodź nie mam zbyt dużej wprawy w malowaniu się cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten makijaż jest lopatologicznie prosty,łącznie z przygotowaniem twarzy i zrobieniem zdjęć zajął mi 10minut. :p Myślę że bez problemu sobie poradzisz! :)

      Usuń
  8. Bardzo fajny i delikatny, za to jaki efektowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, czyli chociaż raz coś poszło zgodnie z planem. :D

      Usuń
  9. Ladnie, kolorowo, a zarazem delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny makijaż bardzo lubię paletki ze Sleek. Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  11. delikatna uroda, i piękny make up :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! To ogromna nagroda i motywacja! :) Bardzo proszę - jeśli komentujesz jako Anonim, podpisz się. Fajnie wiedzieć, kto poświęca mi czas na zostawienie po sobie paru słów. :)

Na pytania odpowiadam bezpośrednio pod postami. Jeśli zależy Ci na szybkiej odpowiedzi - pisz śmiało na bubijum@gmail.com! :)



Komentarze służące tylko reklamie są usuwane. Wklejanie linków jest zbędne.

Linkin