piątek, 22 maja 2015

171. Bijum w zupełnie nowej odsłonie + plany na najbliższy czas








W końcu, tak się cieszę! :) Od planów i skrupulatnego knowania wreszcie przeszłam do realizacji! W zasadzie odkąd pojawił się poprzedni szablon wiedziałam, że to jeszcze nie to i że w najbliższym czasie będę kombinować dalej. Od dłuższego czasu planowałam także zmianę domeny... Wszystko udało się wczoraj, niektóre z Was pewnie widziały już efekt. :) 


Mam nadzieję, że nowa odsłona przypadnie Wam do gustu i z chęcią będziecie mnie odwiedzać na własnych, wirtualnych śmieciach. :) Żeby było ciekawiej, wrzucę także screeny poprzednich szablonów - szczerze mówiąc, jestem z siebie dumna - czuję, że od tego pierwszego popełniłam ogromny krok w kierunku kształcenia i samorozwoju z zakresu edycji kodów html i grafiki. :D 












Nie są to ostateczne zmiany, czeka mnie jeszcze kilka kosmetycznych poprawek w kodzie w jakiś wolny wieczór. :) Oprócz tego mam też zamiar poprawić wygląd starych postów - większość z nich ma paskudne zdjęcia i grafiki, postaram się je stopniowo wymieniać. W najbliższym czasie będzie się też pewnie pojawiać nieco więcej niekosmetycznych postów - mam nadzieję, że nie macie nic przeciwko? :) 


Muszę się Wam też pochwalić - skończyłam już matury, zaczęłam pracę. Przez najbliższe miesiące moja aktywność w blogosferze będzie prawdopodobnie dość mocno znikoma, mam jednak nadzieję, że uda mi się napisać choć kilka postów. :) 







Prawie zapomniałam... przez zmianę domeny całkiem prawdopodobne jest, iż niektórym z Was nie będą się wyświetlać moje nowe wpisy w panelu bloggera. Jeśli zaobserwujecie taką sytuację, postąpcie proszę zgodnie z instrukcją, którą wrzuciła kiedyś Ewa. :) -> Klik 


Jak Wam się teraz u mnie podoba? :) I od którego szablonu mnie pamiętacie? Strasznie mnie to ciekawi! :)


Do szybkiego następnego! 

31 komentarzy:

  1. Zmiany na blogu są super!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na stałe jestem od trzeciego nagłówka, ale drugi też kojarzę, więc mozliwe, ze zawitałam wcześniej :) Super tu jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pamiętam od początku, choć się nie udzielałam - dopiero przy drugim się odezwałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tak ogromnych postępów :) A nowy szablon podbił moje serce od pierwszego wejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie :) Też ostatnio interesuję się html'em pasek na górze również planuję zrobic, ale najpierw chcę zaprojektować sobie nowy nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze raz gratuluje Kochana i domeny i szablonu - masz prawo byc z siebie dumna, wyszlo Ci super :)! 3mam kciuki za prace :* Daj za jakic czas prosze znac, jak ze statystykami. U mnie niestety po przejsciu sporo spadly ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, zmiany na ogromny plus! Szablon prosty a jakże ujmujący :)
    I gratuluję przejścia 'na swoje'! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow jest świetny, śliczny po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie, lekko, dziewczęco, uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowy szablon jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna zmiana, jest prosto i ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, jak tutaj jest pięknie! :-) Dmuchawce, latawce, wiatr... :-) Gratuluję domeny i szablonu, jest bardzo profesjonalnie i przytulnie! :-) Powodzenia Słoneczko w działalności blogowej, obyś rozwijała się tak pięknie jak do tej pory, trzymam kciuki <3 :-) :-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestes niesamowita! Trzymam za Ciebie kciuki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zmiany są zawsze dobre. <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny szablon. Nieprzasadzony, minimalistyczny - takie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szablon jest piękny, wszystko super, pisz posty i nie marudź! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem tu nowa więc nie mam porównania jak było poprzednio,w każdym razie jestem tu i bardzo mi się wygląd bloga podoba,profesjonalnie :) i własna domena-chciałabym! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Powiem tak: praca, życie, zwierzęta, remonty, przeprowadzki i prowadzenie bloga to nic prostego. Dlatego też zniknęłam na kilka miesięcy... ale staram się wrócić i to tak jakbym zaczynała od nowa:) Nic dziwnego...Przede wszystkim brakuje mi czasu na robienie zdjęć, chociaż te miesiące letnie są łaskawe pod względem światła...więc może wytrwam. Z pisaniem zawsze mam mniejszy problem - bo zawsze mogę o czymś, ale zdjęcia to porażka.
    Szablon piękny,ja chyba pamiętam nawet ten 1 ;) i cieszę się, ze nie tylko kosmetycznie będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem tu od niedawna, ale obecny wygląd bloga jest bardzo fajny ;) subtelny ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nowy szablon bardzo ładny ! :) a ja pamiętam od pierwszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny jest ten nowy szablon :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zmiany na pewno na lepsze. Kibicuję! Bardzo mi się tu podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie wygląd się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! To ogromna nagroda i motywacja! :) Bardzo proszę - jeśli komentujesz jako Anonim, podpisz się. Fajnie wiedzieć, kto poświęca mi czas na zostawienie po sobie paru słów. :)

Na pytania odpowiadam bezpośrednio pod postami. Jeśli zależy Ci na szybkiej odpowiedzi - pisz śmiało na bubijum@gmail.com! :)



Komentarze służące tylko reklamie są usuwane. Wklejanie linków jest zbędne.

Linkin