wtorek, 13 maja 2014

35. Podwójny Liebster award! :)






Do tej sympatycznej nagrody zostałam nominowana przez przesympatyczną Gumi, autorkę <Gumii blog>. Bardzo się cieszę, że ktoś uważa moje małe miejsce w sieci za "godne uwagi" :) Dla niewtajemniczonych... Czym jest Liebster award? 




"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."



Jeszcze raz bardzo dziękuję za wyróżnienie. Fajna sprawa, faktycznie można poznać kilka mniej znanych, a ciekawych blogów, a ponadto forma zabawy sprawia, że dowiadujemy się czegoś o sobie wzajemnie. Szybciutko zabieram się za pytania od Gumi. :)




1. Wolisz wstawać wcześnie rano czy pospać dłużej?

Generalnie jestem okropnym śpiochem i często zdarza mi się spać po dziesięć godzin. Na co dzień wolę jednak wstać wcześnie i mieć dużo czasu do dyspozycji :)
 
 2. Czy masz swoją ulubioną piosenkę? Jaką?
 Słucham muzyki bardzo często, w telefonie wgrane mam setki piosenek, w sumie ponad 20 godzin muzyki. Ciężko spośród nich wybrać ulubioną, choć jest kilka piosenek, które zawsze poprawiają mi humor, zachwycają tekstem lub kojarzą mi się z czymś miłym. Wśród nich na pewno jest Imposible Jamesa Arthura, Got my mind set on you George'a Harrison'a, Learn to Fly Foo Fighters i... o matko, to pytanie zasługuje na osobny post! :)

 
3. Ile czasu spędzasz pod prysznicem/w wannie?
 
Jako że mieszkam w internacie, łazienka nie jest najlepszym miejscem do spędzania tam czasu - czasami mi się wydaje, że po kąpieli jestem brudniejsza niż przed nią, ale taki oto urok życia w tłumie. ;) Gdy wracam do domu, prysznic nie zajmuje mi wybitnie dużo czasu - maks 10, 15 minut. Dużo dłużej schodzi mnie na rytuale pokąpielowym. ;)


4. Jaka jest Twoja wada, z którą walczysz najbardziej zaciekle?
O rany... Od dłuższego czasu próbuję zwalczyć lenistwo i słomiany zapał. Idzie mi jako tako, choć blog funkcjonuje od czterech miesięcy, więc nie jest źle! :) Usiłuję też zwalczyć narzekanie.  



5. Co najbardziej cenisz w ludziach?
 Szczerość i umiejętność powiedzenia tego, co komuś nie leży. Nie sztuka być zawsze miłym, sztuką jest za to wytknąć coś komuś w sposób kulturalny. Nie lubię ludzi, którzy uśmiechają się do mnie cały czas, podczas gdy w myślach orają mnie dniem i nocą jak ciągnik peegierowskie pole. 
 

6. Jaki jest najcenniejszy kosmetyk, który masz w swoich zbiorach? Dlaczego jest tak cenny?
Ciężkie pytanie. ;) Jeśli chodzi o taki, który jest wart najwięcej, to na chwilę obecną jest to chyba krem do twarzy, w cenie regularnej za... 29 zł? Albo nie, podkład z Rimmela. Generalnie kupuję tanie kosmetyki i to przeważnie na promocjach, sknera ze mnie. Najcenniejszy kosmetyk tak hmm... mentalnie, to chyba szampon z Equilibry <TEN - piszę o nim w co drugim poście :>>, długo go szukałam i strasznie go lubię.


7. Twoja ulubiona fryzura?
Na co dzień chodzę w rozpuszczonych włosach albo jakimś związanym byle jak nieładzie. Strasznie podobają mi się wszelkiego rodzaju plecionki, warkoczyki itd, ale mam za cienkie włosy, żeby nosić je u siebie. :<


8. Czy zmieniłabyś coś, gdybyś mogła cofnąć się w czasie?
Pewnie poszłabym od razu na biol-chema, żeby nie marnować roku na dzikim profilu mat-hist, który półtorej roku temu wydawał mi się spełnieniem moich marzeń. ;) 


9. Ulubiony program telewizyjny/serial?
Nie oglądam telewizji, ale moje dwa ulubione seriale to Gra o Tron i Sherlock Holmes. :) Pierwsze sezony Gry były fajnym odzwierciedleniem książek, które przeczytałam. Teraz zaczynają się trochę rozjeżdżać, nie mniej jednak fajnie sobie popatrzeć na cudne włosy Cersei czy Dany. ;) Sherlock cały jest cudny i wspaniały, nie mogę się doczekać nowej serii, obviously.



10. Machina czasu przenosi Cię 30 lat w przyszłość. Jakie będzie pierwsze pytanie, które zadasz "sobie z przyszłości"?
Czy podoba mi się to, co teraz robię w życiu i czy dobrze wybrałam studia. I jakich błędów unikać. ;)



11. Dlaczego zdecydowałaś się założyć bloga? 

Blogi czytywałam od dawna. Wreszcie mój Kochany zaproponował  mi, żebym założyła swój. Tak naprawdę była to lekka sugestia, żebym dała mu spokój z moimi włosowymi problemami. ;) I tak powstał bubijum - trochę aby odciążyć mego Chłopa, trochę, żeby się wyżyć literacko i powypisywać masę bredni o tym, co mam na głowie i co ze sobą robię. ;)


Teoretycznie powinnam nominować 11 początkujących blogerek - wyszukałabym je pewnie bez trudu, wolę jednak zawęzić to grono. Wiele dziewczyn miało już nominację, więc nie widzę sensu w powtarzaniu jej. Postanowiłam więc wytypować te, których blogi naprawdę bardzo lubię, które w Liebstera jeszcze się nie bawiły, a blogowanie rozpoczęły stosunkowo niedawno. :) Nominuję więc:

* Lavanię Violę, właścicielkę najpiękniejszych spiralek z Zakręconego forum wizażu,

 * Kasię, autorkę ciekawego bloga life-style, na którego trafiłam chyba dopiero wczoraj. Mimo krótkiej znajomości i niewielkiej liczby postów, teksty Kasi bardzo przypadły mi do gustu. :)

* Pybyfową, sympatyczną kobitkę lubiącą rower i swoje kłaczki :)


Nie wymyślam Wam jedenastu pytań. Jeśli macie ochotę, napiszcie 11 dziwnych faktów o sobie - takich, które niewątpliwie Was wyróżniają, sprawiają, że jesteście sobą. :) 


Edit: Dostałam nominację także od Iz z bloga <Kosmetyczne fanaberie>. Dziękuję ślicznie! :) Szybciutko odpowiadam na pytania:



1. Ulubiony film/ serial?


Jak pisałam - Gra o Tron i Sherlock! <3 Kiedyś oglądałam Przepis na życie, ale straciłam wątek z półtorej roku temu. Jeśli chodzi o film.. Incepcja? Skazani na Shawshank? Trudny wybór. :)


2. Gdybyś miała wybrać jeden kosmetyk, bez którego nie wyobrażasz sobie makijażu, co by to było?


Zapewne tusz do rzęs - często zdarza mi się używać tylko tego produktu. 

 


3. Jak wygląda Twoja codzienna pielęgnacja włosów i twarzy?


Włosy myję codziennie albo odżywką, albo OMO. Twarz codziennie oczyszczam płynem miceralnym i tonikiem własnego wyrobu, potem nakładam krem pod oczy. Na resztę twarzy - krem wymieszany z olejem. Rano lekki krem na dzień, zazwyczaj podkład i puder. 


4. Ulubiony szampon i odżywka?


Szampon to zdecydowanie Equilibra (zaskoczenie, nie? :D), a odżywka.. Ciężki wybór. Na pewno ogromną miłością darzę maski Biovaxa - z trzema olejami i do włosów suchych i zniszczonych.

 


5. Najlepszy dzień w Twoim życiu?


Ciężko stwierdzić... Na pewno było kilka takich, do których chętnie wracam we wspomnieniach. Wiele z nich wiąże się z moim Lubym. :)

 


6. Pomadka czy błyszczyk?


Zdecydowanie pomadka... ochronna. Nie potrafię mieć niczego na ustach, próbuję z tym walczyć, ale po prostu zaraz zjadam wszelkie szminki. :p


 

7. Twoje hobby?


Jeszcze kilka miesięcy temu długo bym się zastanawiała, dziś pierwsze, co mi przychodzi na myśl, to blogowanie. :) Po za tym lubię czytać, słuchać muzyki. Kiedyś dużo rysowałam, ale dawno już wyszłam z formy. 


8. Najprzystojniejszy aktor wg Ciebie to...?


Choć oglądam dość dużo filmów, kompletnie nie znam imion aktorów! Jakiegoś tam Brada Pitta jeszcze ogarniam, ale no... nie wiem, kto według mnie jest najprzystojniejszym aktorem. Jakoś nigdy nie potrafiłam jarać się jakąś osobistością, nigdy nie zbierałam niczyich plakatów. Nie czytam pudelków. 


9.Twoje największe uzależnienie?


Włosy, zdecydowanie. :) Poza tym nie dopadły mnie żadne używki, oduczyłam się obgryzać skórki przy paznokciach, z czego jestem strasznie dumna! :)

 


10. Najpiękniejsze miejsce jakie odwiedziłaś to... ?


Polskie góry. :) Nie podróżowałam dużo, za granicą byłam tylko na Węgrzech, w Niemczech i w Irlandii. Uwielbiam Tatry, wracam tam dwa razy w roku. Są piękne, zachwycają co krok! 


11. Czego nigdy nie zrobisz w swoim życiu?


Jest masa takich rzeczy... Np. dużego tatuażu, kolczyka w dziwnym miejscu.



Przy okazji luźniejszego posta chciałabym się pochwalić dwoma okrągłymi cyferkami! Dziś mój blog został wyświetlony po raz 10 000, czego byłam świadkiem rano na angielskim - bardzo mi miło i mam nadzieję, że doczekam się wielu wielokrotności tej liczby. :) Co cieszy mnie jeszcze bardziej, od dzisiaj mam 30 Obserwatorów - bardzo dziękuję Wam wszystkim za zostanie ze mną na dłużej! Z każdą kolejną ikonką po prawej mój zapał do pisania rośnie, dziękuję! :) 

Mam taką masę pomysłów na posty, że nie wiem, za co się brać pierwsze - szykuje się dość spory wpis zakupowy, w planach mam rozpoczęcie ciekawej akcji i całą kupę postów pielęgnacyjnych. Oprócz tego kilka kosmetyków czeka na recenzję, chciałabym też napisać coś o moich zabawach z półproduktami. Jakieś preferencje co do kolejności? Uprzejmie proszę zgłaszać! :)

Lecę pacnąć maskę. :>
Trzymajcie się ciepło!

P.S 
blogger (albo mój internet prędzej) oszalał. Nie jestem w stanie doprowadzić tej notki do normalnego wyglądu, wszystko mi się podkreśla, cytuje, nie chce pogrubiać tam gdzie chcę - obłęd :o Wybaczcie ten rozgardiasz. 

P.S2
Po wielu próbach wreszcie mniej więcej ogarnęłam tekst, który płatał mi ogromne figle. Pierwszego pytania nie da się pogrubić - ktoś wie czemu? Wszystko już z nim robiłam! :<  

13 komentarzy:

  1. Również uwielbiam Grę o Tron! I to dziwne, ale też zwracam ogromną uwagę na włosy bohaterek, ostatnio też na Margaery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Melisandre też jest cudna, ile ja bym dała za taki kolor! :D

      Usuń
  2. Świetne odpowiedzi na pytania :) Lenistwo i slomiany zapal- to też moje wady, staram się z nimi walczyć, ale niezbyt skutecznie :( Równie lubię ludzi, którzy mówią otwarcie to co myślą, a nie uśmiechają się do cb, a no za plecami obgadują! JA jestem taka, że jak coś mi leży na wątrobie, to muszę to powiedzić, bo inaczej chodzę zła. Szczerość to dobra cecha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słomiany zapał to mnie męczy odkąd pamiętam - zawsze miałam tysiąc pomysłów na minutę, połowę z nich zaczynałam realizować, a jak choć jeden ukończyłam, to było święto :)

      Usuń
  3. ooo, ale mi się miło zrobiło czytając tu swoje imię i link do bloga :) buziaki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje i zycze dalszych sukcesow blogowych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ślicznie! :) Na pytania odpowiem za chwilkę w tym poście. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam Tatry :) Z niektórymi odpowiedziami również się zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydajesz się bardzo sympatyczną osóbką, posty bardzo ciekawe.Z chęcią dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! To ogromna nagroda i motywacja! :) Bardzo proszę - jeśli komentujesz jako Anonim, podpisz się. Fajnie wiedzieć, kto poświęca mi czas na zostawienie po sobie paru słów. :)

Na pytania odpowiadam bezpośrednio pod postami. Jeśli zależy Ci na szybkiej odpowiedzi - pisz śmiało na bubijum@gmail.com! :)



Komentarze służące tylko reklamie są usuwane. Wklejanie linków jest zbędne.

Linkin